Szállítási politika
- Bevezetés
1.1 Ebben a szabályzatban részletesen ismertetjük a szállítási módokat, időszakokat és díjakat
amelyek a weboldalunkon keresztül megrendelt termékeinkre vonatkoznak.
1.2 Ez a politika nem hoz létre jogilag érvényesíthető jogokat és kötelezettségeket; Inkább,
a termékek szállításával kapcsolatos szokásos gyakorlatunkat ez jelzi
irányelv. - Kiszállítási költség
2.1 Ajánlunk ingyenes normál vagy expressz szállítás mindenkinek
Európai Uniós címek, minden rendelésre.
INGYENES SZÁLLÍTÁS:
Ausztria
Belgium
Bulgária
Horvátország
Csehország
Dánia
Észtország
Finnország
Franciaország
Németország
Görögország
Magyarország
Írország
Olaszország
Lettország
Litvánia
Luxemburg
Hollandia
Lengyelország
Portugália
Románia
Szlovákia
Szlovénia
Spanyolország
Svédország
2.2 130 €-t számolunk fel az Egyesült Királyság összes címére történő szállításért.
KISZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG:
Egyesült Királyság - Földrajzi korlátozások
3.1 Általában a következő országokba és területekre tudunk szállítani:
Ausztria, Belgium, Bulgária, Horvátország, Cseh Köztársaság, Dánia, Észtország, Finnország,
Franciaország, Németország, Görögország, Magyarország, Írország, Olaszország, Lettország, Litvánia, Luxemburg,
Hollandia, Lengyelország, Portugália, Románia, Szlovákia, Szlovénia, Spanyolország és Svédország
3.2 Néha nem tudunk szállítani a szigetországokba, például Ciprusra,
Kanári-szigetek, Azori-szigetek, Málta.
3.3 Időről időre megállapodhatunk abban, hogy más országokba szállítunk termékeket és
területekkel. - Szállítási módok és határidők
4.1 Termékeink szállítására használt módszerek és az azokon belüli időtartamok
a szállítás általában befejeződik, a következők:
(B) ha a szállítási címe a Európai Unió anyaország, az leszel
képes kiválasztani vagy csak használni az előre kiválasztott szállítási módot, és a
tipikus időszak a termékek szállítására ezzel a módszerrel 3-11 dolgozó
nap, kivéve, ha egyértelműen másként van feltüntetve;
(C) ha a szállítási címe a az Európai Unión kívül szárazföld,
kiválaszthatja vagy csak használhatja előre kiválasztott szállítási módunkat,
és a termékek ezen módszerrel történő szállításának tipikus időszaka az 5-15
munkanapokon, kivéve, ha egyértelműen másként van feltüntetve;
4.2 Ha megrendelését munkanapon 1:XNUMX (GMT/BST) szerint leadja, akkor ezúttal
az adott napon az üzlet zárásától számított időszakok; ha leadja a rendelését
munkanapon, vagy munkaszüneti napon 1:XNUMX GMT/BST szerint
időszakok a következő munkanap zárásától kezdődnek.
4.3 Az ebben a 4. szakaszban meghatározott szállítási határidők csak tájékoztató jellegűek
minden erőfeszítést megteszünk annak biztosítása érdekében, hogy a szállítást rendben megkapja
időtartamra, nem garantáljuk a szállítást a megadott időszak vége előtt.
4.4 A termék feladása előtt elvégezhetjük a csalások szűrésének ellenőrzését, és
ezek az ellenőrzések késleltethetik a szállítást. Ha a szállítás valószínűleg késik, mint
csalásszűrés eredményeként értesítjük. - Kézbesítési költség
5.1 Az ingyenes szolgáltatásunk miatt a szállítási díjakat minden ár tartalmazza a weboldalunkon
Szállítási szabályzat. Az ingyenes szállítás minden megrendelésre vonatkozik, függetlenül az áratól,
a vevőt terhelő további vagy váratlan költségek lehetősége nélkül.
5.2 Szállítási díjaink a következők:
(1) standard szállítási mód esetén a szállítási díj 00,00 €;
(B) expressz szállítási mód esetén a szállítási díj 00,00 €. - Szállítás nyomon követése
6.1 A szállítások nyomon követése a termékeinkre vonatkozó összes megrendelésre vonatkozik.
6.2 A szállítás nyomon követéséhez adja meg rendelési számát (amely a
megrendelés visszaigazoló e -mail) a szállítási szolgáltatónk webhelyére itt:
https://www.17track.net/. - Átvétel és aláírás
7.1 Minden szállítást személyesen kell átvenni a szállítási címen, és a
aláírást kell adni.
7.2 Kézbesítési szolgáltatónk előre értesíti Önt, ha megpróbálja megtenni
aláírást igénylő kézbesítés. - További szállítások
8.1 Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen, a szállítási szolgáltatónk megteszi
tegyen még legalább 1 kísérletet a megrendelt termékek kiszállítására. - Gyűjtemény
9.1 Ha termékei kézbesítetlenek maradnak kézbesítési szolgáltatónk ellenére
még legalább 1 kísérletet a szállításra, a kézbesítési szolgáltató
hagy egy kártyát a címeden, és tájékoztatást ad a gyűjtés módjáról
termékeit, ideértve a begyűjtés határidejét is. - Szállítási problémák
10.1 Ha bármilyen probléma merül fel a szállítással kapcsolatban, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a
a honlapunkon közzétett kapcsolattartási adatok, vagy más módon értesítjük Önt.
10.2 Ha szállítási szolgáltatónk nem tudja szállítani a termékeit, és így tovább
a hiba a te hibád, és nem gyűjted be termékeinket a szállításunkból
szolgáltató a vonatkozó határidőn belül, megállapodhatunk abban, hogy gondoskodunk
a termékek újraszállítása; azonban fenntartjuk a jogot, hogy felszámítsuk Önt
az újraszállítás tényleges költségei (még akkor is, ha a kezdeti szállítás mentes volt
díj).
10.3 Azon esetek indikatív listája, amelyekben a hibás szállítás az Ön hibája
alább található:
(1) rossz vagy hiányzó címet/telefonszámot adott meg a kézbesítéshez;
(B) a megadott szállítási címben hiba történt;
(C) a szállítási cím nem ésszerűen hozzáférhető;
(D) a szállítási cím nem érhető el biztonságosan;
(E) ha nincs szükség személyes átvételre, nincs egyszerű és biztonságos eszköz
hogy a termékeket a szállítási címen hagyja, és nincs
a szállítás elfogadására alkalmas személy; vagy
(F) ha személyes átvételre van szükség, nincs személy elérhető a
a kézbesítés címét a szállítás elfogadásához és az aláírást.